(22) 825 84 06
Kontakt

Warto przeczytać

 

A
Abrams Rhonda and Barrow Paul, The Successful Business Plan.
Aulet, Bill, Disciplined Entrepreneurship: 24 Steps to a Successful Startup (wyd. polskie: Przedsiębiorczość zdyscyplinowana. Od startupu do sukcesu w 24 krokach).
Axelrod, Robert, The Evolution of Co-Operation.

B
Bettger, Frank, How I Rised Myself From Failure to Success in Selling (wyd. polskie: Jak przetrwać i odnieść sukces w biznesie).
Blank, Steve and Dorf, Bob, The Startup Owner Manual. The Step-by-Step Guide for Building a Great Company (wyd. polskie: Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku).
Blank, Steve, The Four Steps to the Epiphany.
Branson, Richard, Screw It, Let's Do It. Lessons in Life.
Budziak, Tomasz, Sukcesja w rodzinie biznesowej.
Burns, Paul, Corporate Entrepreneurship. Innovation and Strategy in Large Organizations.
Bygrave William & Zacharakis Andrew, Entrepreneurship.

C
Carnegie, Dale, Public Speaking for Success (wyd. polskie: Po szczeblach słowa).
Chan Kim W. and Mauborgne, Renée, The Blue Ocean Strategy (wyd. polskie: Strategia Błękitnego Oceanu).
Clemen, Robet T., Reilly, Terence, Making Hard Decisions.
Cloutier, George, Profits Aren't Everything, They're the Only Thing (wyd. polskie: Zysk nie jest ważny, jest najważniejszy).
Collins, Jim, Good to Great (wyd. polskie: Od dobrego do wielkiego).
Collins, Jom, Great by Choice (wyd. polskie: Wielcy z wyboru).
Cooper Brant & Vlaskovits Patric, The Entrepreneurs Guide to Customer Development.

D
Dalio, Ray, Principles.
Dollinger, Marc J., Entrepreneurship. Strategy and Resources.
Duhigg, Charles, The Power of Habit: Why We Do What We Do in Life and Business (wyd. polskie: Siła nawyku. Dlaczego robimy to, co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie).
Duncan, Lee, Double Your Business.

F
Feidelman Peter J, A PhD Is Not Enough. A Guide to Survival in Science.
Ford, Henry  and Crowther Samuel, My Life And Work (wyd. polskie: Moje życie i dzieło).
Freund James, C., Smart Negotiating. How to Make Good Deals in the Real World.
Frey, Ron, Ask the Right Questions, Hire the Best People (wyd. polskie: Zadawaj dobre pytania, zatrudniaj najlepszych ludzi).

G
Gawande, Atul, The Checklist Manifesto. How to Get Things Right.
Gelb, Michael J., Caldicott, Sarah Miller, Innovate Like Edison: The Success System of America's Greatest Inventor (wyd. polskie: Myśleć jak Edison. Sposób na sukces największego amerykańskiego wynalazcy).
Gladwell, Malcolm, Blink. The Power of Thinking without Thinking (wyd. polskie. Błysk! Potęga przeczucia).
Greene Robert, The 48 Laws of Power.
Grant, Robert M., Contemporary Strategy Analysis. Concepts, Techniques, Applications.

H
Hamond, John S., Keeney, Ralph L., Raiffa, Howard, Smart Choices. A Practical Guide to Making Better Decisions.
Harper, Stephen C., Extraordinary Entrepreneurship. The Professional's Guide to Starting an Exceptional Enterprise.
Hill, Napoleon, Think and Grow Rich (wyd. polskie: Myśl i bogać się).

I
Iacocca, Lee and Novak, William, Iacocca: An Autobiography (wyd. polskie: Iacocca: Autobiografia).

K
Keeney, Ralph L., Value-Focused Thinking.
Kiyosaki, Robert, Rich Dad Poor Dad (wyd. polskie: Bogaty ojciec, biedny ojciec).
Kotter, John P., John P. Kotter on What Leaders Really Do.
Klimek, Jan, Klimek, Sabina, Przedsiębiorczość bez tajemnic (Entrepreneurship Without Secrets, in Polish).

L
Lechter, Sharon L., Reid, Greg S., Three Feet From Gold: Turn Your Obstacles Into Opportunities.
Lowe, Janet, Jack Welch Speaks: Wit and Wisdom from the World's Greatest Business Leader (wyd. polskie. Jack Welch mówi... a cały świat słucha).

M
Machiavelli, Niccolo, Prince (wyd. polskie: Książę).
Michaelson Gerald A., and Michaelson, Steven, Sun Tzu - The Art of War for Managers: 50 Strategic Rules Updated for Today's Business.
Markides, Constantinos C., Geroski,  Paul A., Fast Second: How Smart Companies Bypass Radical Innovation to Enter and Dominate New Markets.

O
Oakey, Ray, High-Technology Entrepreneurship.
Ostervalder, Alexander and Pigneur, Yves, Business Model Generation: A Handbook for Visionaries, Game Changers, and Challengers (wyd. polskie: Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera).
Ostervalder, Alexander, Value Proposition Design: How to Create Products and Services Customers Want.

P
Parish, David, T-Shirts and Suits. A Guide to the Business of Creativity.

R
Ries, Eric, The Lean Startup: How Today's Entrepreneurs Use Continuous Innovation to Create Radically Successful Businesses (wyd. polskie: Metoda Lean Startup. Wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek).

S
Schwartz, Barry, The Paradox of Choice: Why More Is Less (wyd. polskie:  Paradoks wyboru. Dlaczego więcej to mniej).
Segall, Ken, Insanely Simple. The Obsession That Drives Apple's Success.
Senge, Peter N., The Fifth Discipline: The Art & Practice of The Learning Organization (wyd. polskie:  Piąta dyscyplina. Teoria i praktyka organizacji uczących się).
Senor, Dan,  Singer, Saul, Start-up Nation: The Story of Israel's Economic Miracle (wyd. polskie: Naród start-upów Historia cudu gospodarczego Izraela).
Servan-Schreiber, David, Anticancer. A New Way of Life (wyd. polskie: Antyrak. Nowy styl życia).
Servan-Schreiber, David,The Instinct to Heal: Curing Depression, Anxiety and Stress Without Drugs and Without Talk Therapy (wyd. polskie: Zdrowiej! Pokonaj lęk, stres i depresję).
Servan-Schreiber, David, Not the Last Goodbye (wyd. polskie: Można żegnać się wiele razy).
Stoneman, Paul (ed.), Handbook of the Economics of Innovation and Technological Change.
Stoneman, Paul, Soft Innovation. Economics, Product Aesthetics, and the Creative Industries.

T
Tichy, Noel M., Bennis Warren G., Judgment: How Winning Leaders Make Great Calls (wyd. polskie: Rozstrzygające decyzje. Jak liderzy-zwycięzcy dokonują trafnych wyborów).
Tzu, Sun, The Art of War.

U
Ury, William, Getting Past No: Negotiating in Difficult Situations (wyd. polskie: Odchodząc od NIE. Negocjowanie od konfrontacji do kooperacji).

V
White, Pepper, The Idea Factory: Learning to Think at MIT.

W
Welch, Jack and Welch, Suzy, Winning (wyd. polskie: Winning znaczy zwyciężać).
Wieczorkowska-Wierzbińska, Grażyna, Psychologiczne ograniczenia (Psychological Limitations, in Polish).

Kontakt

Centrum Edisona Sp. z o.o.
ul. Noakowskiego 12 lok. 7
00-666 Warszawa

(22) 825 84 06

602 237 923

info@centrumedisona.pl
 
Copyright 2011-2015 by Centrum Edisona.

Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celu świadczenia usług i w celach statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce, w jej ustawieniach. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies, kliknij „Zamknij”. Jeżeli nie wyrażasz zgody – zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce cookies

Zamknij X